skolstart

hej smultron, jag vaknade runt sju fixade mig tog 2;an till polhem, men mitt busskort funkade dock inte så snälla busschaffören lät mig åka med gratis, tackar! ;)
sen var det ju upprop, så slutade runt 10:30 eller nått liknande, tog bussen *gratis*  till staden, mötte upp världens bästa, och & jan träffade vi också en sväng faktiskt... sen drog vi hem och käkade mammas godaste våfflor... fan vilka goda hon gör! käkat så fort så jag fick ont i magen, ajaj... imorgon blir det möte, jag ska nog byta klass, vart så missnöjd med min... och en massa strul blev det.... vi kollar även lite smått efter lägenhet i stockholm, men vi kommer nog inte flytta än, men vi letar... och små kollar lite då & då! :)
så kommer det ut en snygging, tar vi nog den, men det kommer ju aldrig hända.
nu slänger jag in en outfit...
prickig tröja; h&m
schal; cubus
leggings; h&m
klocka; ur&penn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0